torsdag 5 augusti 2010

Tänkte börja skriva om mina ponnyer här och lägga ut filmer&bilder på dom och skriva "dagens ridpass" osv.
Kan ju skriva lite om mina ponnyer.

Golden Eye

*1996*
Jag har haft honom sen oktober -09,tävlade då jag hade haft han i 5 dagar. vann en Lätt A då.
Och nu är vi uppe på Msv b,en riktigt fin ponny.
Är ganska "lat" i dressyren för han tycker det är tråkigt,men när han väl kommer igång så går han fint.


Krux
*1990*
Ja.. min lilla 20 åring,man kan inte tro att han är 20!Har haft han från februari -08.
Då var han ju som han var.. stack med mig& var galen.
Men efter all träning har de gett hur mkt resultat som helst!
Vi har dock bara tävlat upp till La+5 och hoppat 135 på träning.
Vinster upp till LB+5,vunnit cuper och sånt,en riktig omhoppningsponny!
Även fin i dressyren och han är väldigt pigg,eller ja het.





Älskar mina ponnyer otroligt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar